| Skit snack etc | |
|
+8Maktmissbruk cybertex Herr_oin Tomas_Hazee Puppan aka Mysfrys janger ORANGE ToPPzi 12 posters |
|
Författare | Meddelande |
---|
ToPPzi Admin MysFrys
Antal inlägg : 33 Age : 40 Ort : Bålsta Job/hobbies : Dj/Festfix/Forumadmin Registration date : 08-02-16
| Rubrik: Skit snack etc sön feb 17, 2008 3:19 pm | |
| Här tänkte jag man kan ha allmänt skitsnack angående allt mellan himmet unt jord! Vilket vackert väder vi har idag! | |
|
| |
ORANGE Festare
Antal inlägg : 2 Age : 36 Ort : Märsta Job/hobbies : Studerar Arlandagymnasiet Registration date : 08-02-17
| Rubrik: Måste skriva in den här artikeln här med.. sön feb 17, 2008 7:09 pm | |
| - ToPPzi skrev:
- Här tänkte jag man kan ha allmänt skitsnack angående allt mellan himmet unt jord!
Vilket vackert väder vi har idag! Detta är från min dagbok från badboll.. läs detta och bli arg/frustrerad osv... Jävla inkompetenta tönt poliser!! Läs den här artikeln på länken så får du förståelse ungefär för hur mycket polisen går in att mössan och tror att dom VET ett jävla skit om rave.. Om inte det här motiverar dig det ja skrivit så ska jag ge dig små citat från artikeln som kommer göra dig rasande Här nedan följer några citat! "Vi har utrotat rave här. Det är i varje fall ingen som ansöker om tillstånd för rave längre." Jan Wöring, polisinspektör Malmöpolisen Det finns droger på ravefester. Det är det som är en ravefest. Och en tillställning där det finns droger kan vi inte ge tillstånd till, säger Bengt-Ove Ottosson. "Det var längesedan vi fick in en ansökan om ravefest. Den typen av fester förekommer inte längre." Bengt-Ove Ottosson, tillförordnande kommissarie på polisrättsenhetens tillståndsgrupp i Göteborg. Hoppas du är motiverad att läsa nu , Ha det så trevligt och bli medveten om hur korkade deras uppfattning är . http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=119&a=402123 | |
|
| |
janger MysFrys VIP
Antal inlägg : 10 Age : 54 Ort : stockholm Job/hobbies : snickare/ luffare Registration date : 08-02-16
| Rubrik: Sv: Skit snack etc sön feb 17, 2008 7:59 pm | |
| Jag har aldrig sagt och jag kommer heller aldrig att säga att polisen vet vad dom snackar om.. inte när det gäller rave.
MEN faktum kvarstår att det finns de som använder droger på ALLA typer av fester och det är dom som uppmärksammas. Tyvärr har rave fått ta den största smällen, det finns bara en sak att göra och det är att visa att rave inte alls går ut på att proppa sig full med kemska preparat utan att vi träffas för att lyssna på musik och dansa och träffa nya människor. | |
|
| |
Puppan aka Mysfrys Admin MysFrys
Antal inlägg : 17 Age : 39 Ort : Stockholm Job/hobbies : Dj, Festfix, Snickare Registration date : 08-02-16
| Rubrik: Sv: Skit snack etc sön feb 17, 2008 9:47 pm | |
| Ja jävlar ORANGE...
Vet inte riktigt vad jag ska säga om den där artikeln... Blev lite stött på nåt sätt.
Alla parter i denna artikel har en poäng, men om den stämmer kan jag inte hålla med om. Det förekommer droger, självklart, det kan ingen förneka, men att det skulle vara det som är rave? Där slutade jag läsa...
Det är inte mer på ravefester än vad det är på vilken annan klubb/fest som helst... Folk bryr sig helt enkelt inte lika mycket just för att det är var persons eget ansvar att ställa det för sig själv... | |
|
| |
ToPPzi Admin MysFrys
Antal inlägg : 33 Age : 40 Ort : Bålsta Job/hobbies : Dj/Festfix/Forumadmin Registration date : 08-02-16
| Rubrik: Sv: Skit snack etc sön feb 17, 2008 10:55 pm | |
| Vet inte om man ska skratta eller gråta faktiskt. Droger tillhör den här kulturen, till viss del, ungefär lika mycket som röka tillhör reggae kulturen. Och den stilen spelas ju överallt.
Nä, rent pajaseri är vad det är! Ravekulturen lever och kommer göra det! | |
|
| |
Tomas_Hazee Festare
Antal inlägg : 10 Age : 33 Ort : Sollentuna Job/hobbies : Dj Registration date : 08-02-17
| Rubrik: Sv: Skit snack etc mån feb 18, 2008 11:55 pm | |
| Vi får väll visa dom att vi till och med har varit lite för slappa, vi kan ju alltid göra som på MysFrys 3.0 spela så högt att vi hörs ända till skarpnäck | |
|
| |
Herr_oin Festare
Antal inlägg : 5 Age : 35 Ort : Stockholm Job/hobbies : Shpongling. Registration date : 08-02-21
| Rubrik: Sv: Skit snack etc tor feb 21, 2008 3:33 pm | |
| Jag tycker fortfarande att det är rätt kul att alkohol särbehandlas av myndigheterna. För alkohol är ju verkligen ingen drog, suck. Annars tycker jag att det verkar rätt så bekvämt att polisen inte längre har så bra koll som de en gång i tiden trodde att de hade Förstår bara inte varför man ska ansöka om att ha en s.k "ravefest"? Det ska väl bara vara att ansöka om att ha en vanlig fest... | |
|
| |
ORANGE Festare
Antal inlägg : 2 Age : 36 Ort : Märsta Job/hobbies : Studerar Arlandagymnasiet Registration date : 08-02-17
| Rubrik: Svar för alla som skrev till mig:P fre feb 22, 2008 12:48 am | |
| | |
|
| |
cybertex Festare
Antal inlägg : 4 Age : 32 Ort : stockholm Registration date : 08-02-17
| Rubrik: Sv: Skit snack etc fre feb 22, 2008 6:52 pm | |
| Jag tycker det är kul att folk som går på ravefester oftare förknippas med droger än t.ex rastafarier... | |
|
| |
ToPPzi Admin MysFrys
| Rubrik: Sv: Skit snack etc sön feb 24, 2008 12:31 pm | |
| Medias fel allting. Jag tycker alla ska bojkotta median! Och väckarklockan och måndagar! | |
|
| |
Maktmissbruk Moderator
Antal inlägg : 10 Age : 33 Ort : Hägersten Job/hobbies : stamp Registration date : 08-02-18
| Rubrik: Sv: Skit snack etc sön feb 24, 2008 2:06 pm | |
| - ToPPzi skrev:
- Jag tycker alla ska bojkotta median! Och väckarklockan och måndagar!
det låter som en superide | |
|
| |
Lunacii Festare
Antal inlägg : 8 Age : 33 Ort : Danderyd Registration date : 08-02-16
| Rubrik: Sv: Skit snack etc sön feb 24, 2008 2:48 pm | |
| - ToPPzi skrev:
- Medias fel allting. Jag tycker alla ska bojkotta median! Och väckarklockan och måndagar!
neje! median ska inte bojkottas..bara förändras den borde skippa skitsnacket och ägna sig åt det som är viktigt.. så snälla, sluta inte kolla på tv och läsa tidningarna! detta skulle få tråkiga konsekvenser för små media barn som mig (läser utbildningen media nämlingen xD) | |
|
| |
ToPPzi Admin MysFrys
| Rubrik: Sv: Skit snack etc sön feb 24, 2008 3:16 pm | |
| | |
|
| |
Puppan aka Mysfrys Admin MysFrys
Antal inlägg : 17 Age : 39 Ort : Stockholm Job/hobbies : Dj, Festfix, Snickare Registration date : 08-02-16
| Rubrik: Sv: Skit snack etc mån feb 25, 2008 12:18 am | |
| Nämen Toppzi då | |
|
| |
ToPPzi Admin MysFrys
| Rubrik: Sv: Skit snack etc mån feb 25, 2008 12:42 am | |
| Vaddå? =)
Mest av allt vill jag ju iofs bojkotta måndagar och väckarklockan, men det tror jag inte man nånsin kommer att göra iofs =) | |
|
| |
ToPPzi Admin MysFrys
| Rubrik: Sv: Skit snack etc tis feb 26, 2008 1:28 am | |
| Bojkottaväckarklockan.nu! =) | |
|
| |
crazycirkus Festare
Antal inlägg : 3 Age : 34 Ort : gävle Job/hobbies : akrobat Registration date : 08-02-21
| Rubrik: Sv: Skit snack etc ons feb 27, 2008 3:22 pm | |
| | |
|
| |
MaRRiZZ Festare
Antal inlägg : 2 Age : 42 Ort : Farsta Job/hobbies : Idrottledare, hälsoresurs-barn, dipl.massör Registration date : 08-02-17
| Rubrik: Sv: Skit snack etc tor feb 28, 2008 11:45 pm | |
| Lr så fixar man ett jobb där man har sovmorgon varje dag Funkar det oxå | |
|
| |
ToPPzi Admin MysFrys
| Rubrik: Sv: Skit snack etc fre feb 29, 2008 3:30 am | |
| Men sånt är fusk! Bojkott is the shiet =) | |
|
| |
Maktmissbruk Moderator
Antal inlägg : 10 Age : 33 Ort : Hägersten Job/hobbies : stamp Registration date : 08-02-18
| Rubrik: Sv: Skit snack etc fre feb 29, 2008 11:12 am | |
| men det är inte så lätt att skaffa ett sånt jobb när man måste ta första bästa bara för att överleva | |
|
| |
janger MysFrys VIP
Antal inlägg : 10 Age : 54 Ort : stockholm Job/hobbies : snickare/ luffare Registration date : 08-02-16
| Rubrik: Sv: Skit snack etc fre feb 29, 2008 11:56 am | |
| Men ta ett för å överleva å leta efter ett med bättre tider sen.... hehe.. | |
|
| |
ToPPzi Admin MysFrys
| Rubrik: Sv: Skit snack etc fre feb 29, 2008 11:47 pm | |
| Ny mix ute på min hemsida www.toppzi.se =) Dj ToPPzi - Dance Mix 2008 02 29.rar [Mp3, 79,4 MB] | |
|
| |
ToPPzi Admin MysFrys
| Rubrik: Sv: Skit snack etc lör mar 01, 2008 7:36 pm | |
| | |
|
| |
Herr_oin Festare
Antal inlägg : 5 Age : 35 Ort : Stockholm Job/hobbies : Shpongling. Registration date : 08-02-21
| Rubrik: Sv: Skit snack etc tis mar 04, 2008 12:23 am | |
| Hörru Toppzi. Skaffa någon som väcker dig så slipper du använda dig av den där idiotiska väckarklockan. Mycket mysigare med någon som puttar lite på en när det är dags att vakna Väckarklockor gör sig bara bra i Idiot med Hux Flux | |
|
| |
Zinaria Festare
Antal inlägg : 4 Age : 117 Ort : Stockholm Registration date : 08-02-18
| Rubrik: Sv: Skit snack etc ons mar 19, 2008 3:07 am | |
| Jag hade en olivburk från 1998 längst in i kylen. | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Skit snack etc | |
| |
|